Novi Sad
02.10.2013.
15:34 > 16:44
Osnivač "Biciklističke kuhinje", američki državljanin Sajmon Vilson (31) kome je naloženo da za 30 dana napusti Srbiju, izjavio je da je dokumenta za radnu vizu predao pre dva meseca, a da su mu advokat i policija rekli da će "sve biti u redu" s tom vizom.  
  • 12.09.2014 03:20
    pravda
    i da,ovde dolaze ljudi svih nacionalnosti da studiraju,rade,jednom recju zive.Mi nismo tolerantni,mii????Toliko lokala i stanova poseduju i drze bosanci,crnogorci,hrvati bez mesta prebivalista i opet nismo tolerantni??Niko drzavljanin nije i ne pita ga niko ya nista.E sada,neka mi neko kaze zasto se dize tolika frka oko coveka koji krsi zakon u ovoj yemlji?Ljudi,on krsi zakon,treba ga uhapsiti i privesti i pred sud a ne pricati o tome toliko!Sve vlasnike lokala,firmi,stanova...sve lepo u corku i zapleniti svu imovinu u srbiji dok se ne dokaze odakle su tekle pare i kako stizale i odlazile kome na racune tajne i ko je slao!!!pranje para!!!!sve pa tako i tog strndzera koji je nas novi buda,duhovni vodja,nas spasioc i olicenje svega dobrog...sprdao sam se za posledje...i ovi gejevi sto nisu bolesni neka cute,od sutra svako ko voli da upraznjava odnose sa pingvinima neka se bori za svoja prava posto ce i to biti normalno za koju godinu kod nas bolesnika.i da,hajde da svi budemo zdravi homoseksualci kao sto su oni pa cemo izumreti za 80 gog.zapad je zapad,nesto bolesno i.idite malo da radite pa cete videti pravu sliku svega i kako ljudi zive u bludu,nemaju pravu porodicu i zivot,nemaju prave bake i majke sto placu kada ugledaju dete jer ga nisu videle 20 god.e to je srce pravog coveka,ne pare i novo doba koje pocinjemo nazalost da traximo zbog krize u ovoj nasoj jadnoj zemlji!eto nam!ljudi,budimo normalni i drzimo se makar malo crkve i nase pravoslavne vere,udarili su po nama,salju nam seme zla!!!samo je vera ono pravo,ono cisto.
  • 12.09.2014 02:59
    tebra
    ok,svi smo mi debili koji nista ne kontaju a oni su sveci sa oreolima i vrhunski ljudi...odakle im pare za sve to,ko finansira kafic,gde zive,kako su usli u zemlju i poreklo svega sto su doneli,kako mogu da ostanu u stranoj zemlji toliko dugo,kako mogu da otvore lokal kao strani drzavljani??????????????Nama ko da nesto za dz odmah je najbolji i toliko human da ga nema u zemlji i ne treba ga napadati???Majstore,kako si toliko dugo ovde,na koju foru?Sekti je sve vise i vise,nastanjuju se na siromasne teritorije,pogotovo zemlje popracene ratom.Manipulacija ljudskim mozgom sine...vama je sve to lepo,kafa 50din,ucis jezik,mjuza samo da je urbana,oni nasmejani,crtas za dz...pa od cega on zivi,kako placa stan,kako skoluje decu,od cega ima ya hranu,decu da obuce,zenu,toci gorivo,placa reziju?????????odakle,aaa?sa koliko para je dosao,ako nije neka mi kasper objasni!!!!na osnovu cega je upisao dete u skolu ovde ako mu uopste i ide u skolu u srbiju?Pola familije poveyano sa sektom,slucajno mame njegove...sve je to slucajno i bezazleno,nikakve povezanosti nema sa kultom????Ma i treba nam puna drzava takvih da nam sve procveta???Ti koji pisu romane o njihovoj dobroti kao sto sam ovom prilikom pisao i ja o njihovom po meni istinskom zlu su sve ljudi koji su delom njihovi clanovi!!!!!!
  • 07.10.2013 10:03
    novosadjani najpodlozniji sektama
    jezivo pateticno! satanisticki znak u uglu, mlada porodica dosla s turistickim vizama i pootvarala lokale, bave se svim i svacim, volontiraju???????
    Svi znamo kosu, kako se finansiraju, zasto su dosli i sta rade u slobodno vreme! A jos i krse zakon, ali posto su u dilu sa NVO mogu da rade sta hoce???
    Ajmo svi u Ameriku turisticki da radimo da prosvetljujemo amerikance i da im pomazemo?
  • Nedjo

    06.10.2013 19:10
    Institucije? Od kada u Srbiji postoje institucije? Jakovljevic je naivan.
  • Pozitivni znaci

    04.10.2013 13:27
    @морам да кажем
    Зато што се не може сазнати. На пример, могу само да ВЕРУЈЕМ да се десио први светски рат. Немам времеплов да проверим, а отићи у библиотеку и прочитати једну књигу не сматрам доказом.

    2. Разлика се може тражити између деноминације и секте. Религија је страни назив за веровање, прецизно: систем веровања.

    3. Не идите против огледала. Оно вам враћа ваш савет: помозите себи и истражите дубље не интернету. По могућству до извора.

  • Комшија

    04.10.2013 10:28
    @Komsinica
    Ааа, поклонићемо бицикл за комшиницу. Док не научите да терате комшинице придржаваћемо... где треба. Свратите на пиће комшинице и што се каже у САД "The sky is the limit". Чекам вас. Комшија
  • @ijuuuu komsija....!:)))

    04.10.2013 07:59
    na zalost
    ne teram bicikl...;)

    ali eto divnog primera:komsija me teatralno kao vrbuje u sektu,a ja jadna ne umem da biram drustvo vec posrnem...neki nude prijateljstvo,neki prete paklom,pa kako se ko oseca-nek izvoli...
    verovatno ima i toga-desava se,tako se ljudi clane i u stranke(obeca im se korist a onda jedu g@vna)-dakle svako je za sebe odgovoran,a clanstvo u sekti,stranci,crkvi,k-palcu,je stvar licnog izbora .
    ja licno se grozim svih organizacija ali ima i onih kojima su vazne i neophodne da se iskazu,uberu korist,osete moc...takodje postoje i ljudi koji vole da rukovode njima,kao i oni koji vole da su potcinjeni i u sistemu...kao i mi koji ne volimo,preziremo sisteme i sistematicare...valjda smo i mi onda neka sekta cim ne duvamo u istu tikvu sa 'drustveno prihvacenim' sektama kao sto su crkve,ivica dacic,poreska sluzba i 'sluzba'.
  • морам да кажем

    04.10.2013 05:50
    @Pozitivni znaci
    Не желим ништа да претпостављам, ако имам прилику да стварно сазнам. Зашто бих своје ставове базирао на претпоставкама кад већ могу на чињеницама? Употребите мало логике!
    Тешко се може назвати да имају везе са религијом, али разлике између религије и секте нерћу да вам објашњавам, ту би могли помоћи себи па мало претражити по интернету. Заменом теза покушавате Хришћанску религију представити као секту, док овима дајете статус "има везе са религијом", прилично провидно и наивно. Иначе је општепознато које су признате религије, и да СВЕ оне имају став према сектама да су то неверници.

    Уместо термина ЛАЖ, користите еуфемизам "мало добронамерне камуфлаже", што почетну лаж само увећава. Због таквих изјава их људи и не воле. Неизбежно се намеће питање: ако је већ то "њихова религија", зашто је се онда тако стиде, и са којом су намером дошли овамо? Зашто би нешто тако покушавали да сакрију? Нека кажу да су чланови те секте и нека тако траже дозволу за боравак и посао, и онда нека тако покушају да се баве тиме што су намерили, зар не?

    О томе колики смо ми заиста "глиб" а колико су они заиста "светли примери", по вашем мишљењу; мало је места у коментару да се напише, а и ви сте написали ово са претходном намером да њих представите у што бољем светлу а нашу земљу у што црњем, тако да вам не вреди објашњавати. Сврстали сте се у једну од категорија коју не могу да смислим, и то са задњим намерама. Желите са бројем коментара да створите илузију о подршци овој групи.

    Нека кажу ко су, без "мало добронамерне камуфлаже", и којим поводом им треба виза, нека је затраже за ту сврху и нека се јавно баве својим позивом без лажних реклама, и што се мене тиче нека остану. Док сви знамо ко су и док свако самостално одлучује о себи, немам ништа против.
    Наравно, имали би много мању посету, вртић им не би радио итд., али би свако знао у шта се упушта са њима и не би било више паланачких нагађања о томе ко су они у ствари. Једноставно, зар не?
  • 03.10.2013 21:14
    Znate sta!!!!
    Pa ne moze on biti OK cim je odlucio ovde da se nastani!!!

    Da li ste primetili da odavde i Kinezi beze a on nasao da ovde radi, ne moze to biti dobro.

    Ja verujem drzavi sto ga je odbila jer takvi kao on sve rade javno da ne bi izgledalo tajno.

    Ili sto bi Cvorovic rekao: CIA, snajka, CIA!

    Da li mislite da se ja zaje*avam?!?!

    NE, UOPSTE NE!!!!!!!
  • Pozitivni znaci

    03.10.2013 19:53
    @морам да кажем
    Pa i mene evo nešto tera da kažem... Znam i šta me tera. Odnos prema istini i laži koji nagoveštavaš.
    Pretpostavimo da su dobronamerni, + da imaju veze sa religijom, + da to javno proklamiraju.
    Pa, priznaćeš da ne postoji religija na svetu izuzev SPC koja je ovde dobrodošla. Proterali bi ih.
    Malo dobronamerne kamuflaže je neizbežno da bi se išta postiglo. S druge strane, u ovolikom glibu toliko svetli primeri ne mogu ostati neprimećeni koliko god se trudili. Proteruju ih.

    Najuspešniju sektu svih vremena znamo ko je, sa 12 pristalica, osnovao. I tada su postojali uniformisani sveštenici koji su se tome protivili. Do krajnjeg ekstrema.

    Razlika između ovog i onog je što prvi kaže ostanite tamo gde vas prime. A tamo gde vas neće, vratite im i prašinu koja vam je kod njih pala na noge.
  • морам да кажем

    03.10.2013 17:40
    @Beograd
    Није човек пропутовао толико земаља већ боравио у њима!
    И ја сам пропутовао двадесетак земаља, али нигде нисам боравио!
    Из неких од тих демократских земаља је такође и избачен, а у некима му је забрањен "хуманитарни" рад! Јасно, или да цртам?

    Колико је вас у овим коментарима подршке који појма немате? Да вас је толико дошло у тај кафић испала би узбуна, али овако је лакше писати по 10 коментара са различитим именима, из интереса стварања илузије о мишљењу јавности!

    Имаш у коментарима и линкове ка њиховом "хуманитарном" раду, али Боже мој, ви сте најпаметнији, или вам је мозак већ довољно пун па не прима нове информације. То говори само о вама.

    Не знам тачно шта раде у Новом Саду, осим ове ваше рекламе како су дошли "да нас спасе", али знам шта ради та организација, која је ЗАБРАЊЕНА у "најдемократскијим" земљама (због тога често и мења име), а они имају само да кажу: "Ма немамо ми везе са њима, то је неко измислио." Док на њиховим сајтовима, за интернет писмене, има података о овим људима као активним члановима те организације! Врло занимљиво!

    Секте лично не волим, али сматрам да то није разлог за протеривање. Ако су кршили закон, нека сносе последице! Баш као и ја што сносим последице за било какво кршење закона! НИКОМЕ НЕ ЖЕЛИМ ГОРЕ НЕГО СЕБИ! ЈАСНО, ИЛИ ДА ЦРТАМ?

    Укратко: Нека се не фолирају, нека јавно кажу зашто су ту, нека у ту сврху затраже дозволу боравка и вођења фирме, ЈА САМ ПРВИ ДА ОСТАНУ! Али само тако! Јасно, или да цртам?

    Нисам никакав диносаурус, напротив. Нико и ништа ми не смета под овим небом, осим лажи и преваре! Мој је лични избор да останем у, за све отвореној (надам се), Србији и не тражим ниједног другог кривца за моје одлуке.
    Ни против ових људи немам апсолутно ништа осим, као што рекох, што мрзим лаж и превару! Док против "стручњака" који мисле да ће слањем 10 коментара нешто променити, ИМАМ!
    Јасно, или да цртам?

    Само да додам, знам како вам раде +/-, али немам живаца ни воље да вам окрећем гласање!
  • Beograd

    03.10.2013 14:28
    Koji ste vi dinosaurusi
    "Боравио у најмање 30-40 земаља (Не верујем да има много светских трговаца који би могли да се похвале овим скором.)"

    Jadnim Srbima je nezamislivo, naučna fantastika da je neko sa 30 godina proputovao 40 zemalja. To što smo mi živeli u izolaciji i što oduvek živimo u nemaštini sa tendencijom da tako i ostane, ne znači da mladi stranci ne putuju svetom. Šta više, to je praksa na zapadu, da se napravi gap year između srednje škole i fakulteta ili između fakulteta i posla i da se putuje. Ovo ne mora nužno biti skupo, postoje jeftini letovi, hosteli, couch surfing...mladi se snalaze. Pričajte sa strancima, čitajte, putujte, obrazujte se. Moja deca NEĆE odrastati u ovoj primitivnoj sredini! Ima da budu građani sveta koji će voleti i poštovati i Kineze, i Albance i Srbe i Amerikance i sve ostale, samo da nisu zatucani i puni mržnje.
  • Комшија

    03.10.2013 12:07
    @komsinica
    Комшинице, поправићу вам бицикл. Зашто ми не верујете? Моје намере су искрене. Бићемо пријатељи. Ха?
  • Miljana

    03.10.2013 11:11
    MIljana
    Ovo više nije normalno.
    Proteruju dobre ljude iz Novog Sada.
    Nemam ništa protiv Kineza, ali oni su pola države preselili kod nas, pa ih niko ne tera. Ne znam zašto jedna porodica predstavlja neki problem.
    Često sam u njihovom kafiću, oni su divni ljudi, rado popričaju sa svima kada nema gužve, uvek prijatni, nasmejani i lepo raspoloženi.
    Imali su nekoliko humanitarnih akcija da pomognu NAŠOJ deci. Poklanjali bicikle, popravljali ih. Šta je tu problem?
    Problem je što se u Srbiji nešto novo ne toleriše, sve je to neka sekta.
    I treba da odu, svuda će im biti bolje nego ovde.
  • Milan

    03.10.2013 11:07
    Ovaj slucaj ukazu na malo (puno) veci problem od j
    Dragi sugradjani,

    Nekime od nas ovo deluje kao vrlo jednostavan slucaj: Stranac je prekrsio zakon... i sad se buni tu nesto. Zakon je isti za sve, pa tako on treba da snosi posledice. U Americi bi ga isto deportovali.

    Isti ti vrlo vesto previdjaju da zive u drzavi koja ima puno svakakvih zakona koji gradjani rutinska krse, dok retko ko odgovara.

    Primera radi ja jos nisam video fiskalni racun u nekoj kafani u Laze Teleckog. Gazde istih tih kafana (mesto da su u zatvoru, po zakonu) su se lepo udruzili i lobiraju politicki da se promeni zakon i da im se dozvoli da pustaju glasnu muziku do kasno u noc na mesto koje je ocigledno stanarska zona. Iste gazde cak predlazu da se gradjani koji zive tu isele, jer toboze to je u interesu grada (pa nece valjda kafane seliti).

    Dakle zivimo u drzavi gde se zakoni i sankcije vrlo diskreciono primenjuju (neko "od gore" odlucuje na kome ce da se zakon primeni, na kome ne - i to odlucuje na osnovu sopstvenih licnih interesa).

    Ovo je simptom sistemske korupcije. Upamtite da to sto vas ova korupcije nije mozda do sada potkacila, ne znaci da nece - npr. kad se mozda zamerite komsiji koji je slucajno u vladajucoj stranci (u kojoj vi slucajno niste).

    U ovom konkretno slucaju ocigledno taj "od gore" je odlucio da diskreciono primeni zakon na Sajmonu jer mu je nesimpaticna cela ta prica oko njegove organizacije.

    Zakljucak...

    Obzirom da niko iz Sajmonove organizacije nije optuzen niti osumnjicen za silovanje dece, starica ili malih domacih zivotinja, a sa druge strane prilican broj gradjana je pokazao zelju da on ostane tu gde je i nastavi da radi sta je do sada radio...

    ... ako deportacija prodje, to je biti samar svim gradjanima Novog Sada. I to samar od "onog od gore", propracen podrugljivim smeskom.

    Sto je vaznije, nece to biti poslednji samar, nego samo jedan u nizu.
  • @komsija

    03.10.2013 10:37
    jako ste simpaticni
    ali nisu mi interesantne plisane igrackice,a cirilicom se sluzim isto kao i latinicom,to ce reci nisam od jucer i nema potrebe za tolikom primitivnom snishodljivoscu
  • Волонтер

    03.10.2013 10:23
    Од чега су живели док нису покренули "бизнис"?
  • 03.10.2013 10:13
    Ovde je stvar prosta. Covek je dosao u Srbiju da se bavi humanitarnim radom i takvu je vizu dobio. U medjuvremenu je odlucio da pokrene privatni biznis i da krene da zaradjuje sto uopste nije sporno i niko mu ne zamera. Problem je u tome sto pre pokretanja biznisa nije promenuo svoj status. Nije otisao u policiju i rekao da sada ovde zeli da nesto otvori i da radi a ne da se samo bavi humanitarnim radom. Da je to sve uradio kako treba u policiji bi mu promenili status i sve bi bilo legalno. Ovako kako je on to uradio tretira se kao izigravanje propisa i laziranje razloga za dobijanje prve vize. To je u svim drzavama kaznjivo i nasa drzava se po tome ne razlikuje od drugih drzava. Drugo, kao stranac ima rok od 24h da se prijavi u policiji i da im tamo ostavi adresu boravku. Kada neki stranac u Novom Sadu recimo odsedne u hotelu tu prijavu obavlja osoblje hotela, stranac ne mora da se njaka po SUP-u. Ja imam rodjaka koji je francuski drzavljanin i kada mi dodje u posetu ja svaki put sa njegovim pasosem i mojom licnom kartom odem do SUP-a u Kraljevica Marka da ga prijavim. Cela procedura traje oko minut, dva. Sluzbenici policije dam oba dokumenta, ona pogleda pecat kada je stranac usao u Srbiju, uvede ga u racunar, meni vrati dokumenta i da mi jedan mali kartoncic sa njenim potpisom i pecatom MUP-a. Na tom kartoncicu pise ime, prezime, broj pasosa stranca i moja adresa na kojoj odseda. To mu je neka vrsta licne karte koju pokazuje policiji ako treba da se negde legitimise. Na izlazu iz Srbije on taj kartoncic predaje policajcu na granicnom prelazu a ovaj to salje u Novi Sad kako bi iz sistema i sa adrese odjavili stranca. Nista komplikovano.
  • 03.10.2013 09:41
    @ Radmila
    " Ljudi, stanite jednom uz svoju drzavu i borite se za nesto svoje. "
    Nego šta nego je ksenofobija.Svaki dan prolazite pored stotina " turista " koji ovde studiraju,kupuju stanove,zemlju,zidaju kuće,vozikaju besna kola ali bože moj oni su " naši" a ne amerikanci.
    " U kojoj drzavi moze da se radi sa turistickom vizom legalno "
    Pa u Srbiji g-djo.
    Možeš i da studiraš,da otvaraš firme,da kupuješ stanove,placeve,zidaš,rušiš šta god hoćeš ali je bitno jel si naš ili njihov.Ako si naš ko te pita za sve samo muljaj e ako si njihov onda postoji zakon zar ne.Dupli pasoši,lične karte.Ovde " turista ",tamo prijavljen,tamo prima socijalnu pomoć ovde radi.Koliko znate takvih,što ih ne prijavite da stanete uz svoju državu
  • Риша

    03.10.2013 09:37
    Балкански шпијуни и америчке добричине.
  • Микфо

    03.10.2013 09:12
    30-40 земаља? Дивно. Као неки мисионар са мисијом... Ју, боже ме прости.
  • Спавач Г2

    03.10.2013 09:07
    Па валда он боље зна зашто вам је поправљао бициклове него ви зашто сте их кварили.
  • Marko

    03.10.2013 09:06
    @vvv
    Ne bi dobili priliku da se zale, pobogu, policija bi ih na licu mesta odvela u zatvor gde bi bili dok se ne pronadje prvo slobodno mesto u avionu za njihovu drzavu. Kad se to nadje policija bi ih ubacila u avion i adio mare! Samo da znate...
  • Комшија

    03.10.2013 09:05
    @komsinica
    Комшинице, ни код мене никад свратили нисте, знате онај прозор са плишаним играчкицама, а? Знате. Јелда питомо изгледа? Имам пуно књига, радим на црно. Дођите да разговарамо како нас вређају, разбијају, пљачкају... да ми се изјадате и ја вама... да се изјадам. Нађите времена... наши смо...
  • Marko

    03.10.2013 09:02
    @jo
    I sta ste vi sad pametno rekli u vasem komentaru? Dakle, slazete se da covek treba da bude deportovan?
    PS Kad mi neko kaze zemljace... najezim se..
    Sve najbolje gari!
  • Тобимикс

    03.10.2013 08:58
    Са којим опасним сектама је довођен у везу. Па човек је јасан - имао је неке везе са педофилима и више их нема. Докле више педофилија па педофилија.
  • komsinica

    03.10.2013 08:51
    posto na vest o radovima u njegosevoj ulici ne moze da se komentarise/pita,evo pokusacu ovde:molim vas da pojasnite koji deo i kada se zatvara za saobracaj jer je dosta konfuzna vest

    sto se tice teme ovog nesretnika kojeg proganja ko stigne,jako mi je zao sto se to desava,ali nije ni usamljen slucaj,malo je bezveze to kao radi na crno pa zato,kao da 80% ovde ne radi na crno,jedino sto nema kud da ih se protera...

    podrska nasem americkom sugradjaninu od komsinice i izvinjenje sto je doziveo toliko neprijatnosti ovde,toliko puta sam prosla pored njegove radnje,a nikada nisam imala vremena da svratim,toliko pitomo i zanimljivo deluje taj izlog da ne mogu da verujem da su ga razbijali...valjda ovi sto ne vole knjige...
    komsija,ne daj se zbuniti...ili jos bolje-bezi kad imas gde,mi,ostali,na zalost, ostajemo, da nas razbijaju,vredjaju i pljackaju...
  • мм

    03.10.2013 08:49
    А шта ради у Ветернику?
  • Radmila

    03.10.2013 08:10
    U kojoj drzavi moze da se radi sa turistickom vizom legalno? Koja drzava nece smatrati da ste narusili zakon ako ne prijavite svoj boravak u zakonom propisanom roku?
    To nije ksenofobija. To su pravila, i svuda su takva, i imaju smisla. Neznanje nikada nije oslobadjalo od krivice. Pogotovo ako u zemlji zivis dovoljno dugo.
    Sasvim nije ok da se senzacionalizmom i teskim recima kao sto su ksenofobija zaobilaze zakoni.
    Ljudi, stanite jednom uz svoju drzavu i borite se za nesto svoje.
  • 03.10.2013 07:47
    Otvorio si posao bez dozvole za rad? Molim lepo, prekšio si zakon i sad snosi posledice...
    Zbog čega bi se tebi izlazilo u susret a nekom drugom ne? Zakon je isti za sve!
  • jo

    03.10.2013 07:25
    @Marko
    Drugi pasus.... Amerikanac je iznenadjen sto ce biti deportovan jer radi na crno??? Ma hajte molim vas, pa toga u Americi nema

    Ima zemljače i te kako ima,ali je razlika u tome što su tamo svi stranci i ako radiš na crno letiš napolje bez obzira ko si i šta si.Ovde je problem
    selekcija stranaca od strane države i policije.Ko valja a ko ne valja.Ko je podoban a ko nepodoban.Koga ćemo proterati a koga nećemo.Čije pare smrde a čije mirišu.Ko je brat a ko nije.Ja nemam problem s tim da ih proteraju ali ako to već rade nek to rade bez selekcije.Bez obzira jel amerikanac,kinez,crnogorac,bosanac,ili hrvat.Ako ćemo ruku na srce na 10 km od centra NS imaš čitava divlja naselja koju su svojevremeno napravili stranci bez papira na crno pa ih niko ne dira.
  • sumnjivo

    03.10.2013 05:30
    Cim drzava pocne da radi svoj posao odmah se jave oni koji pricaju o ugrozenosti ljudskih prava i igranju "balkanskog spijuna". Medjutim, da li se neko zapitao, stranac u Srbiji, nevladina organizacija, nekakav kafe klub kao izgovor za okupljanje, prosao ceo svet, bio u deset drzava ( bas me zanima sta je tamo radio ), da ne nabrajam dalje...
  • Marko

    02.10.2013 23:25
    @jo
    "Vilson je rekao da je iznenađen nalogom za deportaciju jer je u Novom Sadu pokrenuo privatni biznis."

    Drugi pasus.... Amerikanac je iznenadjen sto ce biti deportovan jer radi na crno??? Ma hajte molim vas, pa toga u Americi nema
  • Deks

    02.10.2013 21:42
    Eto kako naša zemlja postupa sa stranim investitorima, jer između ostalog ovi ljudi svakako spadaju i u tu grupu. Potpuno mi besmisleno zvuči da je neki stranac kriv jer je "osnovao privredno društvo"?! Pa samo zbog toga što je osnovao privredno društvo u svakoj normalnoj zemlji bez problema bi dobio boravišnu i radnu dozvolu. Ili za nas postoje strani investitori prvog i drugog reda?
  • Amarkord (secam se)

    02.10.2013 20:51
    na temu stranih spijuna
    Pre 20-tak godina, jos nije bilo zaratilo, dva mlada amera su setali po Strandu I startovali razno razne da pricaju sa njima. O religiji. Obicno su ih ljudi igorisali (sa dozom gadjenja). Ja sam pristao da pricam sa njima. Bio sam znatizeljan (I nisam bio puno gadljiv). Teme: bog, zivot posle smrti, verovati ili ne I tako to. Sad mislim da su oni bili nekakavi misionari I da su imali zadatak da tada, kada su se svi sistemi u istocnoj evropi rusili, ispipaju stanje I odrade sta mogu za njihove religiozne grupe. Tajming perfektan. Nismo nasli zajedni jezik. Ni blizu. Ali smo ih pozvali, ortak I ja, da igramo basket protiv njih na Edjsegu (ili Ecegu kako smo ga tada u neznanju zvali). Dobili smo ih lako.
    Bili smo verovatno na kraju (u sebi) svi razocarani. Oni sto nas nisu preveli u vernike (ni posle basketa) a mi sto nismo naisli na amere koji znaju da igraju basket kako (tada po nama) ameri bi trebalo da igraju.
    Pozdrau

  • Saljivdzija

    02.10.2013 20:32
    ...
    A i ti si jarane našao gde da uložiš čitavu svoju ušteđevinu..jbg
  • VVV

    02.10.2013 20:13
    Nesto tu nije jasno
    Da li su prekrsili zakon? Jesu. Da li bi ih proterali da su u (sada mojoj) kanadi? Verujem da bi.
    Da li bi bili mrsnuti napolje, hladno I birokratski? Sumnjam. Verujem da bi dobili informacije kako da se zale, sta da urade – sta je moguce I, naravno, po zakonu.

    Po komentarima dole, izgleda da su ok svet. Odlicno! Obisli sveta I ziveli tamo. Super!!

    Zasto ok svet zivi u NS I podize familiju? Cudno, cudno ali moguce. Bilo bi zanimljivo da 021, Dnevnik, RTV intervjuise te (kontroverzne) ljude. Direktno da dobijemo dobre (ne povrsne) informacije. Zaista nas zanima nas ta familija.

    Da li podseca na stara soc vremena? O, da. Onaj deo kada ti nadju da nisi prijavio novu adresu u roku od 24h.

    Tema je jako zanimljiva, I tice nas se I ne zelimo da (ako su ok) da budu isterani. Novinari (cini mi se u ovom trenutku pre svih drugih), molimo pomozite nam da razumemo o cemu se ovde radi. I da se pomogne ljudima ako ima razloga za to. I to ce naravno ima I sire konotacije.
    Pozdrau svima!
  • Anonimus

    02.10.2013 19:48
    ma dajte, nece biti nikakvih protesta, sem mozda bunta mladih novosadjana koji su cesto visili ovde...nece se niko zaloziti za strance i pored svega dobrog sto su oni mozda mislili, a kamoli ako grad (vecina, da se razumemo, ne svi) veruje da su pripadnici ikakve sekte (toga nam je verujem svima dosta, ne ovde vec na svetskom nivou)..tako je to, lakse je verovati losim nego dobrim stvarima, sto i nije cudo sudeci po ovom usranom dobu u kojem zivimo, i svim ''incidenentima'' u gradu u poslednje vreme..no da ne prosipam preterano pamet po internetu, to je najlakse, samo cu ovo reci - mi smo mrtvo more, a njima vise srece drugi put, i nekoj drugoj drzavi sa ovim novim iskustvom.
  • Bankar

    02.10.2013 19:38
    Ne Brini
    G. Vilson, Ne treba da brines. Ovaj sistem je preuzet sa zapada, bit ce sve OK. Ja sam u Londonu od 1999 - 2004 takode kao ti zapoceo sopstveni Biznis. Bio sam azilant iz Hrvatske. Jedan dan su me uhapsili, strpali u zatvor i nakon 3 dana kad su obezbedili let za Zagreb vratili me uz obrazlozenje da sam snalazljiv i da se mogu snaci u Hrvatskoj. Ti si barem iz Demokratske SAD. Tamo ima za sve Amerikance i posla i hleba, a za zdravstvo uhvati Obamu. Goodlaki, Bye.
  • jo

    02.10.2013 19:23
    Svakom normalnom
    Svakom normalnom se smuči život kad pročita samo drugi pasus.Saopštenje ko kadgod iz centralnog komiteta.A najsmešnije u svemu tome je što 90% gradjana " našijeh " bratskih republika ne promeni prebivalište u roku od 24h,da ne pišem o duplim pasošima,duplim ličnim kartama.Po tom osnovu polovina bi ležala u zatvoru.Neću ni da spominjem najlon kese iz kojih se kupuju stanovi,kola,zemlja pa to naše mile čvoroviće iz policije i ne zanima.A sve to jer je najmanje polovina murije ta koju sam gore opisao u komentaru.pa kad bi striktno primenjivali zakon na sve strance NS ne bi imao ni 200 hiljada a zatvori bi bili puni kao oko.Greška ovih jadnika je što nisu platili kome treba i koliko treba ako već nemaju nekog rodju s one strane brda u policiji da im zaštiti d..e
  • Mastodont

    02.10.2013 18:44
    Dajte ljudi stvarno da se organizujemo da pomognemo našem jadnom Telepu, toliko je čovek ubog i siromašan da je radio 12 godina da kupi kompjuter, a svaki put kada se nakači na internet, po jedno dete mu umre od gladi. Pa ipak je čovek neumoljiv - dece možeš napraviti još, a njegovi vipreni komentari o bahatim strancima su neprocenjivi!
  • Brus Vilis

    02.10.2013 18:43
    Say no more, say no more...
    @Prohibicionista: E, gari, a pazi što sam ja bezobrazan - otvorio sam firmu u Americi a da nogom nisam kročio tamo, sve legalno, thanks god, thanks Mr Vint Cerf and of course thanks to $450. Pri tom se nisam odrekao nebeskog državljanstva. Slava, slava, slava Srbinu, or'o klikće sa visine... ♫ ♪ ♫ ♩
  • exNS

    02.10.2013 18:43
    pamet u glavu
    http://www.exfamily.org/children-of-god/index.htm
  • Dixy

    02.10.2013 18:03
    A Kinezi
    A sta rade sa gomilom kineskih radnji i drzavljana,to me interesuje?
    U Novom Sadu u Erkeru sve vrvi od njih,nikada niko nije izdao fiskalni racun i nikada nisam cula da im je dosla inspekcija...ne tamo,nego nigde u Srbiji.
    Da li je potrebno da spominjem koliko im roba smrdi i da kvalitet niko ne kontrolise.
    Prodaju sve sta stignu i svugde gde stignu.
    Nemam nista protiv naroda,ali zbog cega su slobodni da rade sta god zele,ko ih stiti i zasto,dok male privrednike i ljude koji zaista zele da naprave nesto kvalitetno,sputavaju,kaznjavaju i satiru birokratijom,cenama i kojekakvim "zakonima"?
    Ovaj slucaj je skandalozan,kao i sve navedeno vezano za spomenute siroko rasprostranjene prodavnice od kojih kvalitetna proizvodnja ne moze da dodje do izrazaja.
    Ima li nas dovoljno,naroda da se okupi,da pise peticije,da se pobuni protiv toga?
    Sta rade inspekcije i nadlezni,jel neko nekada negde njih kontrolisao i kaznio?Ja nisam cula.
    Jel ima naroda koji bi pisao peticiju protiv ovakvih stvari?
    Jel ima naroda koji ce da se otvoreno pobuni za ovakve nepravde i natera nadlezne da krenu sa kontrolisanjem i kaznjavanjem onoga koga treba?
    Ili cemo samo da konstatujemo sa zaljenjem kako je ovo nepravda i da odemo u kinesku radnju po plasticne carape,pet komada za sto dinara?

  • Marinko

    02.10.2013 17:54
    Čudo sa lajkovima i dislajkovima
    Zar nije čudno da svaki negativni komentar na račun dobre dece iz CE ima isti broj dislajkova kao što svaki pozitivni komentar ima lajkova... Minimum 70 ljudi trenutno NEMA ŽIVOT pa lajkuje i dislajkuje kao da dobijaju platu za to!
  • pawlle

    02.10.2013 17:37
    namam reci za ksenofobiju i ove jadnike koji nas predstavljaju
  • Телеп

    02.10.2013 17:33
    @sasha - @Телеп
    "Da si se malo informisao znao bi da postoje moderni hipici koji putuju svetom i žive od para koje im daju ljudi usput, radeći sitne poslove poput sviranja na ulici i sl. Ovi ljudi očigledno pripadaju takvoj vrsti avanturista."

    Тја, могуће да си у праву. Ја сам ипак, очито, један затуцани Србин формалиста, који верује да мора да шљака од јутра до мрака, да би прехранио породицу и да буде срећан ако уштека кинту да на лето отпутује на море. Сад полако увиђам, колико сам у својој затуцаности погрешио: нисам имао појма да се од лагане прошње може живети много лепше, пропутовати цео свет и уживати у животу.
    Хвала Сајмону што нам је отворио очи.
  • 02.10.2013 17:25
    "A DA JE BIO RUS, sta bi onda bilo."

    Isto ovo - lično znam za slučaj. Bavio se čovek poljoprivredom, istekla mu viza, a nije produžio i prilikom redovne saobraćajne kontrole to je utvrđeno i posle suda dobio je 30 dana da se iseli.

    Osim što nisu pisale novine.
  • LoseMiJeNije

    02.10.2013 17:24
    Albanci sa Kosova su u velikom broju poceli da se naseljavaju u Novom Sadu. Bez ikakvog problema im se menja mesto prebivalista! Sram bilo i drzavu i njene predvodnike, zakone i birokratiju!
  • Cole

    02.10.2013 17:22
    Da...pa?
    Ne kapiram samo sve nas koji sad kao nesto brinemo...i psujemo vlast sto im uskracuje boravak. Prica mi je na zalost prilicno jasna. Savetovali su ih da krenu posao, bez obzira sto su dosli kao volonteri. "Neka, samo vi krenite posao, nema veze sto nemate potrebnu dozvolu za to, Srbija je ovo, nema zakona koji ce vam stati za vrat, slobodno radite sta god hocete". S druge strane, bilo je nagadjanja od pocetka da su clanovi te zloglasne sekte. Kao sto ima sada nagadjanja da, jadni, to nisu nego su posteni stranci koji su ovde hteli da rade i zaradjuju iako nisu imalo dozvolu za to! Sto bih verovao da zaista nisu clanovi te sekte!?! A sta ako jesu!?! Na kraju krajeva, kao sto neko vec pomenu, hajde prijatelji probajte sa turistickom vizom, ili sa radnom vizom za koju ste naveli da cete samo volontirati, da radite negde u zapadnim zemljama...Mi jesmo prilicno anarhicni, ali ne moraju bas i kojekakvi avanturisti, moguce i sektasi, da to koriste kad pozele i kako pozele. Srecan im put i neka u kuhinji popravljaju biciklove u nekoj "demokratskijoj zemlji" ako im nasa to nije.
  • ZORICA

    02.10.2013 17:20
    FOLIRANTI
    Kako sa 31-om godinom čovek proputuje 40 zemalja i svugde nešto dobro ostavi, a kuka kako je u Srbiji što se tiče zakona ksenofoba, nacionalista i ipak ostao u takvoj zemlji i otvorio biznis. Hajdemo i mi sad u Ameriku da njih prevaspitavamo i udjemo kao volonteri i haramo po njihovim školama i doniramo njihovoj bedi i kritikujemo uredjenje.Tamo ima bede što u životu niste ni videli ni čuli. Stvarna Amerika nije Holivud nego sasvim nešto drugo. Oni koji govore ovde za svoj narod da su ksenofobi, a nisu kročili dalje od štranda treba da odu u Ameriku i vide šta je demokratija.
  • 02.10.2013 17:15
    А da saznamo imena savetodavaca...
    mislim onih iz policije (koji su tvrdili da ga je advokat zeznuo)a i ime advokata koji je tvrdio da ga je policija zeznula. Čisto da narod na kraju shvati ko šta radi. Zna li neko?
  • ZoranNS

    02.10.2013 17:02
    Ako je istina da je imao
    Ako je istina da je imao advokata koji ga je zastupao, a i u policiji ga nisu obavestili da ne može da radi to što radi, onda je problem u zavlačenju, traženju mita, nekima nije dao da ga zaštiti pa mu razbijali izloge, proglašavali ga svakakvim. Recimo za VLASNIKA MERIDIJAN centra koji godinama gradi bez ikakve dozvole, i to ne kuhinjicu nego jedan kompleks, uzurpirao pola novog naselja, ne trebaju papiri on je znao gde treba podmazati.
  • Brus Vilis

    02.10.2013 16:53
    Priručnik za asimilaciju
    Dobro, sročio sam 10-ak pojmova kako bi pomogao budućim avanturistima iz egzotičnih i nama odvratnih zemalja da se brže & lakše prilagode kad nam dodju, pa vi nastavite ako hoćete.

    # Stranac = Osoba muškog pola koja stalno nešto sere o nama Srbima;

    # Strankinja = Dobra, ponekad gabor;

    # Sponzoruša = Dromfulja;

    # Katolici = Ustaše;

    # Peder = Mama ti peder!;

    # Lezbejka = J*bo bi je;

    # Obama = Mrš!

    # Putin = Car;

    # Nevladine organizacije = Strani plaćenici, džiberi;

    # Palac = Sufiks muškog polnog organa;

    # Tesla = Srbin 100%;

    # Nektar 100% = Hemija;

    # Fudbal = Ubij, zakolji da _ _ _ _ _ ne postoji!

    # Roditelji = Smorovi;

    # Film = Pajrat Bej;

    # Muzika = Ceca, Karleuša;

    # Gde si, brate? = Na Fejsu, brate.
  • 02.10.2013 16:41
    Телеп - Требали би сви да се угледамо на Сајмона
    Lepse ni ja ne bih sastavila. Procitjte komentar "Telepa" jos jednom, ovaj put s razumevanjem.
  • BIA i CIA i KGB

    02.10.2013 16:23
    špijuni jesu
    kao fol porodica,kao i oni kosovari zar ne? Ko je legitimisao sumnjive likove sa Kosova u dimijama?može li neki tekst o tome ,otkuda toliko muslimansko odevenih ljudi u velikom broju u NS?
  • Nišlija

    02.10.2013 16:21
    Ne znam na kojoj sam adresi prijavljen,al na toj n
    pa ja neću ništa ni pasoš,ni ličnukartu neka me više neko otera iz Novog Sada,ovde sam uzeo ja i moja žena i moja dec posao Novosađanima.
  • Franz Josef

    02.10.2013 16:21
    Muka mi je od kojekavih hipstera i tomesličnih, bez obzira odakle su. Šta su oni, profesionalni osmehivači svima, patetični filantropi, ali pre svega gnjavatori.
  • Srbijanac

    02.10.2013 16:20
    e ...ebi ga
    SADA če opet da nas bombarduju ...o5 teramo ljude iz svoje kuće...ili špijune američke? kao fol porodica,a šta naša crkva kaže za to? njih?
  • Radoznao

    02.10.2013 16:15
    a i zbunjen
    Je li neko istražio pisanja tog Danila Redžepovića, da li je to napisano tačno ili nije? Ako je to napisano laž, onda neka se podnose prijava za klevetu.
  • Amaranthine

    02.10.2013 16:06
    Ilegalno radio u kaficu?
    Kad bi vlasti jurile i kaznjavale sve ilegalne radnike i poslodavce u voj zemlji, pa gde bi nam bio kraj? Da ne pricamo o vlasnicima stanova koji ne prijavljuju podstanare, fantomskim firmama, agencijama, itd. Zar niste shvatili da je mozda sve ovo osveta ugostiteljske mafije, protiv kafica koji je uvek pun i nudi sadrzaje, za razliku od mnogih drugih koji ce vam za visoku cenu koju platite skuvati bljak kafu i nece vam vratiti 5-10-20-50 dinara kusura? Razmislite o tome!
  • Olinjali panker

    02.10.2013 16:02
    .
    A.C.A.B. bilo jos se pripoveda.
  • Vlada

    02.10.2013 15:59
    @Luj XV
    Daj lеči se dečko već jednom, to što imaš je zdravo ozbiljno.
  • zalosna sova

    02.10.2013 15:47
    sud ,policija,sramota
    Nanete su mi teske tel povrede 2011 god.Razbijena glava frakttura podlaktice-pocinilac poznat policiji (5 kriv.plus osudjivan zatvorski)menja adrese ko cig.. konje...seta se slobodno gradom ,.sudski proces jos nije poceo a DA ima i nas i AUSTRALIJSKI PASOS...STO NJEGA NE DEPORTUJU ili bar u zatvor strpaju???sramota ,zivimo u kikiriki banana drzavi!podrska ocu 3 dece!!!
  • Drug od poverenja

    02.10.2013 15:37
    Saradnik
    Moj drugar sarađuje sa Sajmonom, a glasač je za Dveri. Pričali smo više puta o njemu i ja ga pitam u vezi navodne sekte i kakav je Sajmon i on kaže: super lik, sve normalno, pošteno, kulturno, opušteno, saradnja skroz O.K..U vezi neke sekte nikad ništa takve vrste nije primetio. Moj drug, iako glasa za Dveri, sigurno je pošten čovek i ja mu verujem.
  • Duchess of Shangay

    02.10.2013 15:34
    Citam dole i shvatam...
    Eto...kako je lako Srpskoj javnosti da objasni sebi da poseduje najvisi nivo tolerancije.

    A "glupi Amer"...kanda nije dobro popunio cirilicni formular pa sada kuka?

    JER SRBIJA (u ovoj recenici moram, jer i dalje verujem da to Vojvodina nije) JE PRIMER PRAVI PRIMER OTVORENOSTI OVIH DANA?
  • Prohibicionista

    02.10.2013 15:28
    Ma daaaaaaaaaaaaaaaaa
    Ajde vi otidjite u Ameriku i ostanite sto godina bez ikakve vize a kamoli osnujte privredno drustvo tamo jaoooo neka i treba ga oterati. U Americi bi za ovakvu stvar zaglavili u federalnom zatvoru minimum 6 meseci.
  • Stanovnik u prebivalištu

    02.10.2013 15:27
    A, nisi prijavio promenu
    Nije prijavio promenu adrese u roku od 24 časa? Đubre jedno špijunsko i sektaško, da se odmah osudi i deportuje. Nije ni svestan koliko nas je ugrozio odlaganjem prijave promene prebivališta! Ako se ovo stvarno završi proterivanjem, to će biti definitivan poraz zdravog razuma.
  • sasha

    02.10.2013 15:20
    @Телеп
    Da si se malo informisao znao bi da postoje moderni hipici koji putuju svetom i žive od para koje im daju ljudi usput, radeći sitne poslove poput sviranja na ulici i sl. Ovi ljudi očigledno pripadaju takvoj vrsti avanturista. Ali u formalističkoj i bezličnoj državi kao što je naša to je razlog da se kazne. Dok, sa druge strane krši se zakon na neverovatne načine i u ogromnom broju od strane srpskih građana, ali se državni aparat na to mahom ne osvrće. Njima smeta par hipika stranaca. Pokvariće nam omladinu!
  • -

    02.10.2013 15:17
    -
    a otadzbina se finansira iz rusije pa nikome ne smeta
  • sasha

    02.10.2013 15:16
    @Marko: A zašto mu nisu ukinuli vizu odmah lim je osnovao privredno društvo? Kako je mogao da osnuje privredno društvo ako mu u vizi ne piše da može da ga osnuje? Ne, nego policija nije ništa radila sve dok patriote nisu počele da se interesuju za ove ljude i onda su ekspresno pronašli tehnikalije da bi oterali ljude. To je manir DB-ovski uređenih država. "Puštamo te da kršiš zakon da bi imali čime da te pritegnemo kada to nama bude odgovaralo".
  • Branislav

    02.10.2013 14:37
    Policija je konkretno...
    ...objasnila razloge ''maltretiranja'', a NVO sektor kao po običaju vrši zamenu teza. Jedino je bitno to što je policija navela i da li je zakon prekršen.
  • 02.10.2013 14:33
    Bogu fala, Sremac nije lala
    Ništa to ne čudi. Bačvani su oduvek bili potkazivači, u svakom režimu i vremenu.
    To je novosadski! Stavite slobodno na onu listu.
  • boolewar

    02.10.2013 14:26
    Pitanje za policiju:
    Koliko njih je prijavljeno u Hrvatskoj a "radi" u Veterniku???
  • 02.10.2013 14:14
    V
    Da, vole Srbiju, nije nego!?!?! Ne znam sta oni stvarno rade, da li su sekta ili ne, ali ne mogu da nasednem na tako isprazne razloge
  • Телеп

    02.10.2013 13:56
    Требали би сви да се угледамо на Сајмона
    "bio u oko 30-40 zemalja i živeo u najmanje 10 različitih država na svetu"

    Благо њему кад је до своје 27 године стигао да живи у најмање 10 земаља.(пази каже се најмање 10 - вероватно ни он сам није сигуран у колико је земаља живео)

    Боравио у најмање 30-40 земаља (Не верујем да има много светских трговаца који би могли да се похвале овим скором.)
    Успут је стигао да се ожени и добије троје деце...
    И то је све постигао тако што је бесплатно поправљао бицикле људима и правио игралишта за децу.

    Свака част овом младом човеку
  • Jester

    02.10.2013 13:53
    A mozda...
    ... da policija objavi sta pise na prijavama silnih Kineza kojima je sakom i kapom deljeno drzavljanstvo. Ili recimo na prijavi jednog Cléversona Gabriela Córdove, fudbalskim sledbenicima poznatijeg kao Cleo, koji je nicim izazvan dobio pasos od premijera, i to ekspresnim putem.
  • Luj XV

    02.10.2013 13:49
    Dragi naši "aktivisti" CE
    zar već, hvala Bogu, idete? pa što, ne daj Bože, ostanete još malo. Kako ćemo mi bez Vas?, Vi ste nam izumeli točak, muziku, druženje, kafić, pravljenje i čuvanje dece, kuhinju i još puno toga. Ko će to sada da radi? Vraćamo se toljagi i neartikulisanim kricima. Izađimo na ulice, povedimo našu decu poskidajmo se goli, vrištimo, plačimo, molimo ih da ostanu još koju godinu bar, dajmo im sve... kako ćemo ako zaista odu? Pitam Vas kako?
  • novosadjanka

    02.10.2013 13:44
    Užas
    Sramota. Šta se dešava sa Novim Sadom? Gleda se Farma, kupuju se karte za Cecin koncert, a kulturu teramo iz našeg grada. Novi Sad je bio srpska Atina, mesto kulture i tolerancije. Klinci divljaju po ulicama, bodu se noževima, pljačkaju se građani na ulici, a policija tera jednu porodicu. Idem tamo na kafu sa prijateljicama, i nikada do sada nas niko nije pitao da pristupimo ''sekti''. Sedimo, pričamo, smejemo se u opuštenoj i prijatnoj atmosferi. To što se tamo ne sluša Ceca, i neki Sinan nije razlog za gašenje lokala.

    E moj Novi Sade......
  • dr

    02.10.2013 13:35
    porodica
    Gde su sad oni što uzdižu porodicu? Stranci došli i povećali nam natalitet, imaju više dece nego 90% roditelja(uglavnom jedno, retko dvoje). Najžalije mi dece što se moraju seliti, oni najviše trpe. A ta deca su i sigurno veće patriJote srBske od ovih što ih proteruju.
  • SMEJURIJA

    02.10.2013 13:31
    Zar zbog boravka, a machete!
    Pa ovo je katastrofa. Ja razumem da neko plati kaznu zbog mf kasnjenja zbog promene adrese, al da dobije zabranu do 2015 je kataklizmicno!
    Smesni smo ko bioskop.
  • -

    02.10.2013 13:25
    -
    ih koliko je stranih drzavljana u veterniku pa ih ne deportuju.

    maca je trebao ziveti u njemu a voditi pozoriste u ns-u.

    dobar prikaz dikriminatorskog lica srbije
  • undead

    02.10.2013 13:15
    bruka
    A omladina srbije (namerno malim slovima) je deo zveri ili trecesrbijanaca?
  • aa

    02.10.2013 13:10
    dokle
    NVO najveci sektasi u Vojvodini,propalice koje uzimaju pare tamo gde i CE! Ne razumem 021 koji na stetu omladine objavljuje pateticne clanke ozbiljne sekte, dokazi postoje i onda oni sto misle da su urbani alternativci placu????

    Jedine reci koje su u culi a ne znaju kako, zasto kada i gde da ih koriste:ksenofob, fasisti,cirilica,patrijota...
  • 02.10.2013 13:08
    Sve od navedenog su razlozi zbog kojih državljani Srbije redovno imaju problema u stranim državama. Takođe, nije u pitanju ni nikakav poseban progon, jer isto se desilo sa blizu stotinu studenata u proteklih par meseci koji nisu prijavili boravak na vreme.
  • 02.10.2013 12:56
    liman 2
    Jadna li si zemljo moja...A DA JE BIO RUS, sta bi onda bilo.

  • The Lalosh

    02.10.2013 12:55
    Dobrodošli u Srbiju
    Ali zapamtite onu staru srpsku narodnu:
    Svakog gosta za tri dana dosta.

    Neće vam iskompleksirani likovi dozvoliti da normalno živite ako ste vredni i drugačiji.

    Tako je navek bilo, a na žalost i biće zanavek.

    Sorry bat jbg...
  • Goran

    02.10.2013 12:49
    Ma dosta zezanja! Ako mu stvarno otkazu boravak, svi na ulice, pred policijsku stanicu, demonstracije. Policija umesto da nas zastiti od manijaka koji pucaju kod osnovnih skola, prebijaju nase sugradjane, bodu nozevima, oni proteruju mirne sigradjane i traze dlaku u jajetu. Kao kad te pandur zaustavi pa trazi za cega da ti pise prijavu.... hmmmmm.... sve ti je u redu? E pa nije, prljave su ti tablice.

    Nije problem sto imamo problem sa fasistima vec godinama na ulicama. Ne, problem je sto se ovaj covek nije prijavio promenu adrese. Ma dajjj...

    NA ULICE POSLE OVOGA SVI!
  • x

    02.10.2013 12:46
    "Takvu korupciju i netoleranciju kakvu sam doživeo poslednjih meseci, nigde nisam video", kaže Simon. E pa Simone, sad ti lepo putuj dalje, pošto ti se ovde ne sviđa...daleko ti lepa kuća.
  • Ns

    02.10.2013 12:45
    Molim vas, da li bi americke vlasti imale razumevanja prema nasim drzavljanima ili bi bili odmah deportovani. Sto nisu sredili papire kao svi,pa onda neka otvaraju firme i rade sta hoce. Znam brdo nasih ljudi kojima je pored toga sto imaju posao i sto su im se deca rodila u Americi ukinuta boravisna viza i morali su da se vrate. A oni,od celog sveta,nasli da zaglave u Srbiji :)
  • Marko

    02.10.2013 12:43
    Evo sad ce minusi al' nema veze...
    Eto sta sad nije jasno... Covek je dobio dozvolu da volontira, a on je otvorio preduzece i poceo da radi.... odmah se ukida dozvola boravka i sve je jasno.
    Ja zivim u Nemackoj, i dok nisam dobio dozvolu za rad nije mi padalo na pamet da radim, jer bi mi se desilo isto sto i ovom coveku.... Sve je jasno, ne vidim potrebu za protestima ili da se bilo ko buni.... Ovo isto se dogadja svakodnevno u drzavama sirom sveta...
    PS ostavlja se i dalje pitanje kako je on uopste uspeo da pokrene bilo kakav posao u Srbiji... ali pssst o tome ne sme da se prica....

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna